sobota, 11 lutego 2017

Jak radze sobie z cerą trądzikową i z zaskórnikami zamkniętymi :)



Hej! W dzisiejszym poście napisze wam jak walczę z cerą mieszaną i tą walkę wygrywam :) Jeśli ty też masz problemy z cerą i nie wiesz jak sobie z nimi poradzić i myślisz,że próbowałaś/eś już wszystkiego to zapraszam do przeczytania.



Mam 18 lat i mam problemy skórne. Moja cera jest mieszana, pełna zaskórników i trądziku(lecz tego jest nie aż tak strasznie dużo). Parę miesięcy temu moja cera to była jedna wielka masakra...Nie wiedziałam co robię źle,przecież używałam miliony żeli,peelingów mocno oczyszczający a tu nic a nawet jeszcze gorzej...Znalazłam grupę na fb poświęconej pielęgnacji cery i czytałam,czytałam,czytałam...Zdałam sobie sprawę jak moją skore torturowałam.Nie stosowałam żadnych kremów(!), za to dużo u mnie było toników z duża zawartością alkoholu,żeli i peelingów i tak sama sobie kopałam dołki....Na dole opisze wam więc jakich produktów używam a potem kroki jak i co nakładam na twarz! Zapraszam :) 

Jak dbać o skórę mieszaną, czego używam.

  1. Pierwszą i podstawową rzeczą, jaką musicie zakupić to  krem nawilżający,lecz nie zapychający. Ja swój przypadkiem znalazłam u mamy,która ma cerę wrażliwą.Jest to krem półtłusty AA , bez parabenów, barwników i innych świństw(do cery atopowej).Plusy: nie zapycha,nie jest lepki,nawilża :) Oto on: 
  2. Drugą rzecz to różany płyn micelarny evree do skóry wrażliwej:) Plusy: ma piękny zapach,alkohol jest w o wiele mniejszych procentach, nie podrażnia, sprawdza się znakomicie:)
  3. Trzecia rzecz jest to under 20, 3w1 do cery trądzikowej. Plusy: oczyszcza nie podrażniając skóry,nie wysusza,redukuje trądzik(już po pierwszym zastosowaniu),naprawdę uwielbiam.
  4. Przedostatnią rzeczą jest żel z ziaji do skóry normalnej,mieszanej i tłustej. Plusy: oczyszcza(trzeba z nim uważać),skóra jest odświeżona i pięknie pachnie :)
  5. Ostatnią rzeczą w oczyszczaniu mojej skóry jest maść tormentiol. Plusy: redukuje wypryski,działa szybko,nie powoduje wysypek,zaczerwienień itp. Jest genialny!


Okej to moje wszystkie produkty,które używam a teraz krok po kroku jak ich używam i kiedy.
  • Rano przemywam twarz zimną wodą,przecieram płatkiem z  wodą różaną evree miejsca gdzie występują wypryski,skóra się przetłuszcza itp. a następnie nakładam cienką warstwę kremu z AA.
  • Staram się nie używać podkładu, tylko dobry korektor kryjący i puder.
  • Wieczorem myje twarz letnią wodą i żelem z ziaji(używam go co dwa dni) a raz w tygodniu robię maskę 3w1 z under 20, następnie nakładam maść punktowo tromentiol na miejsca wysypane a na resztę buzi nakładam grubszą warstwę kremu AA. Dwa razy w miesiącu robię maseczkę na zaskórniki otwarte.
Takim sposobem post się kończy. Pamiętajcie nie zawsze więcej znaczy lepiej :) Przekonałam się o ty m na własnej skórze. Dziękuję za przeczytanie. Mam nadzieje,że post był przydatny i już zapraszam na kolejne,które wkrótce się pojawią. :)

6 komentarzy:

  1. Jako tako nigdy nie miałam mocnego trądziku (trzymam kciuki by się nie pojawił)
    Niestety mam problem z wągrami :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Różany płyn micelarny to hit, uwielbiam go! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post! Muszę wypróbować ta maść :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem z zaskórnikami także cieszę się, że mogłam przeczytać ten wpis ! Ten płyn micelarny na pewno kupię !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Mam cerę trądzikową, używam totalnie innych produktów, sprawdzają się u mnie dobrze, ale warto też wypróbować tych :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń